2014. december 22., hétfő

Claudia Gray : Balthazar (Evernight 5.)

Sziasztok! :) Bocsánat hogy nem volt mostanába könyv de a gépem teljesen tönkrement . Most tudták csak megjavitani de még igy se tökéletes :( Remélem kárpótollak titeket a könyvekkel amiket hozni fogok :)


Ezt a könyvet a barátnőm ajánlotta nekem . Őszinte leszek amikor elolvastam a hátulját visszaadtam neki és meg mondtam hogy én ezt nem olvasom el mert egyáltalán nem érdekel . De addig fűzött ( igazából rámerőszakolta a könyvet :D ) ameddig el nem fogadtam . És nem bántam meg . Igaz az első pár oldal kicsit furcsa volt ( 10-15 oldal ) de hihetetlenül megszerettem . Izgalommal teli és persze szerelmes . Skye eléggé érdekes lány , és az elején nagyon nem értettem hogy mi történik vele .Ami egy kicsit fura volt benne az Redgrave , most ha már ő a főgonosz akkor nehogymár majd szép szóval akarja rávenni a lányt az együttműködésre..

Balthazar, a vámpír több száz éve egyedül van – szövetséges és szerelem nélkül. Ideje szembenézni a múltjával, és a szíve szavát követni végre.
Amikor beleegyezik, hogy megvédi Skye Tierney, az egykori Evernight Akadémia halandó diákja életét, még nem tudja, milyen veszélyes játékba keveredik.
Skye újonnan felfedezett természetfeletti képességei magukra vonják a gonosz, csábító vámpír, Balthazar és a családja gyilkosának figyelmét is. A nagy hatalmú vámpír most azt tervezi, hogy Skye tehetségét a saját gonosz céljai eléréséhez használja ki.
Balthazar bármit megtenne, hogy megállítsa Redgrave-et, és beteljesedjen régóta táplált bosszúvágya. Miközben Skye és Balthazar együtt szállnak szembe a gonosszal, közelebb kerülnek egymáshoz, mint valaha gondolták.

Kedvenc rész : 
Hogy az ember megpróbál eltávolodni attól, akit elveszített, de ez lehetetlen. Muszáj kapaszkodnunk belé, abba, hogy mennyire szerettük. Mert ha valaki meghal, még nem veszítjük el. Csak akkor, ha elfelejtjük a szeretet, amelyet éreztünk egymás iránt.
336. oldal


Csókja méreg volt, és Balthazar ezért csak erősebben csókolta, hátha egy nap ez a méreg vet véget élettelen életének, és végül valóban megszűnik létezni. Minden egyes alkalommal, amikor Constantia ágyba vitte őt, érezte, amint emberi lelke újabb darabkája omlik porrá
71. oldal


Egy pillanatig elnézte a nő gyönyörű arcát, és arra gondolt, el kellene búcsúznia – mintha valaha is végleg elválhatna tőle, ami képtelenségnek tűnt. A nő méreg volt, de az ő ereiben keringő méreg. Örökké része lesz vámpírlétének.
74. oldal

– Köszönöm hogy megmentettél 
– Ezért vagyok itt – Balthazar tréfának szánta a választ, de jól esett ezt komolyan gondolnia. Mindenesetre ez jobb indok volt a létezésére mint a többi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése