2014. november 29., szombat

Vámpírakadémia

A világsikerű sorozat első kötetében Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Az akadémia falain belül a két lánynak különböző viszálykodással, rosszindulatú pletykákkal, tiltott szerelemmel és fenyegetésekkel kell megbirkóznia. De mindketten tudják, hogy a legnagyobb veszély a kapukon kívülről leselkedik rájuk.


Kedvenc rész : 
– Lehet, hogy vad és neveletlen, de ha van benne tehetség… 
– Vad és neveletlen? – vágtam közbe. – Ki vagy te egyáltalán? Valami bevándorló szakmunkás? 
– Belikov mostantól a hercegnő testőre – válaszolt Kirova. – A hivatalos testőre. 
– Olcsó külföldi munkaerőre akarják bízni Lissát?

– Nem is tudtam, hogy vannak lelki szükségletei. 
– Miközben távol voltam, megtaláltam Jézust. 
– Az anyja nem ateista? – kérdezett vissza az igazgatónő szkeptikusan. 
– Az apám pedig valószínűleg muzulmán. De én a saját utamat járom. És nem lenne szabad letérítenie engem róla.

– Folyamatosan ilyen helyzetekbe keveredek, elvtárs. […] 
– Ne hívj így! Fogalmad sincs, miket beszélsz. 
– Dehogy nincs. Tavaly dolgozatot kellett írnom Oroszországból és a Szovjetfúzióból.

– Te… te cipeltél be engem ide? 
– Miután széttörtük a padot, és kiszabadítottuk a lábadat – Istenem. És erről is lemaradtam. Csak egy vonzóbb dolgot tudok elképzelni annál, hogy Dmitrij a karjában visz valahova: hogy a karjában visz valahova, és nincs rajta ing.


– Akkor most válaszolj a következőre: tételezzük fel, hogy sikerül ismét elrabolnod őt, és eljuttatnod egy bevásárlóközpontba. Mialatt ott vagytok, megtámad egy striga. Mit teszel? 
– Attól függ, melyik boltban vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése