2014. november 30., vasárnap

A sötét ötven árnyalata

A gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey egyedi ízlésétől és sötét titkaitól elbátortalanodva Anastasia Steele kilép a kapcsolatból, és beindítja karrierjét a seattle-i könyvkiadónál. 
De a Christian iránt táplált vágy még mindig jelen van minden egyes ébredésénél, és amikor a férfi egy új megállapodást ajánl fel, Anastasia képtelen ellenállni. 
Újra lángra lobban perzselően érzéki viszonyuk, és Anastasia egyre többet tud meg sérült és megszállott „Ötven árnyalatának” szívszaggató múltjáról. 
Míg Christian belső démonaival harcol, Anastasiának szembe kell néznie a férfi korábbi partnerei iránt érzett dühével és féltékenységével, és meg kell hoznia élete legfontosabb döntését.



Kedvenc rész : 
„Itt hervadsz el a szemem előtt.” – mondta Christian. 
Adná az ég – sóhajtottam én.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
– Neked könyvtárad van! – visítok fel boldogan izgalmamban.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
– Tény, hogy te vagy az egyetlen elcseszett, szeszélyes, irányításmániás, akit … behatóan ismerek. 
– Azt hittem, én vagyok az egyetlen, akit behatóan ismersz. – Felvonja a szemöldökét. 
Elvörösödök. 
– Igaz. Ez is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
– Milyen az új munkád? 
– Jó. Érdekes. 
– És milyen a főnököd? 
– Ó, okés. – Hogyan mondhatnám el neki, hogy Jack feszélyez. 
Christian felém fordul és rám mered. 
– Mi baj? – kérdezi. 
– Attól eltekintve, ami nyilvánvaló, semmi. 
– Ami nyilvánvaló? 
– Ó, Christian, néha tényleg nehézfejű vagy. 
– Nehézfejű? Én? Nem vagyok biztos benne, hogy díjazom ezt a hangnemet, Miss Steele. 
– Hát akkor ne díjazd. 
Mosolyra húzódik az ajka. 
– Hiányzott az okos szád.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
– Örülök, hogy leállítottál – mondja fürkészőn. 
– A hátsóm is örül. 
Elvigyorodik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
– Semmi gáz. Fel kell hívnom anyámat. – Elfintorodom. – Aztán szeretnék vásárolni, és sütök neked egy tortát. 
Elvigyorodik, a szeme felragyog, akár egy kisfiúé. 
– Tortát? 
Bólintok. 
– Csoki tortát? 
– Csoki tortát szeretnél? – Ragadós a vigyora. 
Bólint. 
– Meglátom, mit tehetek, Mr. Grey. 
Újra megcsókol.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Feladó: Anastasia Steele
Tárgy: IPAD
Dátum: 2011. június 9. 23:56
Címzett: Christian Grey
Ismét megríkattál.
Szeretem az iPadet.
Szeretem a dalokat.
Szeretem a British Library alkalmazást.
Szeretlek.
Köszönöm. Jó éjszakát!
Ana xx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése