2015. március 27., péntek

Vámpírnaplók

Sziasztok ! :)
Ismét visszatértem , hála a gépszerelőnek . Nagyon sajnálom hogy eddig nem hoztam részeket . Ez egy kicsit más bejegyzés lesz :)
Nemrég kezdtem el nézni ezt a sorozatot .Nagyon megtetszett .Biztos hogy hallottatok már róla. Persze csak azok nézzék meg akik szeretik a fantasztikus , vámpíros , szerelmes történeteket . Bevallom hogy az első évad egy kissé unalmas . De az csak az első évad .Utána jönnek a csavarok ( nem mintha az első évadban nem lenne) és a hihetetlenül izgalmas részek . Volt amikor kétszer megnéztem egy részt mert azt sem tudtam hogy most mi van. Hasonmások , Vámpírok , Vérfarkasok , Hibridek . Izgalmakkal teli sorozat :) És könyv formájában is megtalálható! Remélem kedvet hoztam hogy megnézzétek vagy elolvassátok a sorozatot . :) Este újabb résszel fogok jönni ami már teljesen a megszokott lesz :)  Ha tetszett ez a bejegyzés vagy ha azt szeretnétek hogy legyenek még ehhez hasonlók akkor kommenteljetek .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése