2015. július 6., hétfő

Leiner Laura : Akkor Szakítsunk

Hatalmas bocsánatkéréssel tartozom . Tényleg nagyon nagyon sajnálom hogy egy csomó ideje nem tettem föl ajánlást . Igyekszem bepótolni :)

Irgalmatlanul rossz vagyok matekból ami meg is látszott az év végi bizonyitványomon . Így ( mivel szeptembertől nyolcadik osztályos leszek és azért a félévi nagyon számít ) különtanárhoz kell járnom . Ma voltam elösször . A tanárnő hihetetlenül kedves volt és olyan szinten elmagyarázta hogy megértettem ..(fura ) Az óra végén elpakoltam és észrevette hogy nálam van az Origin  (Luxen sorozat negyedik része ) és rögtön lecsapott rá . Megbeszéltük hogy én kölcsön adom neki a sorozatomat és ő is ad majd könyveket . Megkaptam tőle ezt a hiperszuper könyvet . Persze ahogy hazaértem el sem lehetett volna ugrasztani a könyvtől . ( Drága Laura ha netán olvasnád ezt akkor meg kell mondjam neked hogy hihetetlenül meg tudsz nevetettni a könyveiddel vagy megsiratni . Fantasztikus író vagy sose hagyd abba :) ) Olyan szinten megnevettetett a könyv hogy az hihetetlen . Együtéreztem Liával , Norbival és Csabival és Sziszivel . Mindenkinek csak ajánlani tudom hisz elrepít egy tinédzser világába ahol ,,mindennapiˇ gondokkal  kell megküzdenie de a könyv mégsem mindennapi . Átélheted , tanulhatsz belőle , hatással lehet a döntéseidre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése